رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی اسرائیل گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن خودش عجله بیشتری برای نابودی دارد و نشانه‌های فروپاشی رژیم اسرائیل نمایان شده است و امید در دل مردم ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 15 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: حضور مردم ۲ ثمر دارد. یکی اینکه به مردم مظلوم فلسطین برای استقامت روحیه می‌دهد.

وی افزود: یکی از عواملی که باعث شده است که مردم فلسطین‌ طی سال‌های متمادی علی‌رغم تمام ظلم‌هایی که می‌بینند، مقاومت می‌کنند، پشتیبانی ملت ایران از آن‌هاست که حضور در راهپیمایی روز قدس در حقیقت باعث تقویت قلب و روحیه و استقامت مردم فلسطین خواهد شد.

ملک‌مکان بیان کرد: دومین ثمر این حضور یأس و ناامیدی و غضب دشمن است. دشمن وقتی می‌بیند که مردم ایران به خیابان‌ها آمده‌اند، می‌هراس لذا در این چند وقت مشاهده کردیم که تلاش گسترده‌ای برای منصرف کردن مردم برای حضور در میدان انجام دادند.

وی با یادآوری منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی اسرائیل گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن خودش عجله بیشتری برای نابودی دارد و نشانه‌های فروپاشی رژیم اسرائیل نمایان شده است و امید در دل مردم ایجاد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ابراز امیدواری کرد: حضور باشکوه مردم تیر آخر را به دشمن زده و سال آینده به جای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، جشن پیروزی را برگزار کنیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار